czwartek, 1 listopada 2012

:D

                                                                    Siemka.!!

 Dzisiaj rano słuchając radia spodobała mi się ta piosenka.:D
Bo jak bym już gdzieś ją słyszała , ale nie wiem gdzie .
Sami posłuchajcie :)

http://dodusia.wrzuta.pl/audio/5kImBYyoDXp/the_ting_tings_-_shut_up_and_let_me_go

Po południu jedziemy na cmentarz . Nie lubię cmentarzy  : >

Dzisiaj nie wiem co mam robić chyba  pogrzebie w szafie i stworze wam jakieś stylizacje jak mi się uda :D

A może dacie mi jakieś pomysły tworząc swoje stylizacje .?
Jak tak to śmiało wysyłajcie na mój e-mail .:D

Ja już zmykam bay .:*





2 komentarze:

  1. Siemka. Co do piosenki to słyszę ją pierwszy raz ; D
    + ja też nie lubię cmentarzy.
    Co do twojego bloga to bardzo fajny.

    Pozdrawiam Mila z fable--of-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń